СТОП булінг

Нормативні документи

/Files/images/bulng/plakat_stop_buling_novij.jpgНаказ МОН України від 28.12.2019 № 1646 "Деякі питання реагування на випадки булінгу (цькування) та застосування заходів виховного впливу в закладах освіти"

Наказ МОН України від 26.02.2020 № 293 "Про затвердження плану заходів, спрямованих на запобігання та протидію булінгу (цькуванню) в закладах освіти"

Лист МОН України № 1/9-207 від 13.04.2020 "Роз'яснення щодо застосування наказу Міністерства освіти і науки України від 28.12.2019 № 1646"

Лист МОН України № 1/9-436 від 14.08.2020 "Про створення безпечного освітнього середовища в закладі освіти та попередження і протидії булінгу (цькуванню)"













/Files/images/bulng/Про булінг для дітей.png





Про булінг для дітей







/Files/images/bulng/Про кібербулінг для дітей.png



Про кібербулінг для дітей

/Files/images/bulng/Булінг.jpg

/Files/images/bulng/плакат1.png

Безкоштовні телефонні «Гарячі лінії»:

Національна дитяча «гаряча лінія» Центру «Ла Страда-Україна»:
0-800-500-333(для дзвінків з мобільного)

Дзвінки на лінію - безкоштовні як зі стаціонарних телефонів на всій території України, так і з мобільних усіх операторів.
Консультують компетентні у дитячих питаннях психологи, юристи та соціальні працівники.

Національна «гаряча лінія» з протидії домашньому насильству (консультації юриста, психолога, соціального педагога):
116-123(цілодобово та безкоштовно з мобільних телефонів),
0-800-500-225 та 116-111

Можна отримати інформацію про організації та установи, до яких слід звернутися у конкретній ситуації, про перелік документів, які необхідно підготувати для звернення, поради щодо правильного їх складання, підтримку психолога анонімно у телефонному режимі, консультації та рекомендації юристів щодо конкретної ситуації.

Омбудсмен з прав дитини в Україні Микола Миколайович Кулеба:
(044) 255-64-50

Єдиний телефонний номер системи надання безоплатної правової допомоги:

Зателефонувавши за номером0 800213 103(безкоштовно зі стаціонарних та мобільних телефонів), можна отримати такі послуги:

· інформацію про гарячі телефонні лінії з питань надання соціальній послуг та захисту прав людини, та установи, які опікуються відповідними питаннями;

· безоплатну правову допомогу дітям, які перебувають у складних життєвих обставинах;

· правові консультації;

· зв’язатися з усіма центрами з надання безоплатної вторинної правової допомоги; отримати інформацію про їх місцезнаходження, контактні номери телефонів, інші засоби зв’язку.

Кiлькiсть переглядiв: 323